بهترین منابع آزمون آیلتس چه کتاب هایی هستند + دانلود کتاب

بهترین منابع آزمون آیلتس چه کتاب هایی هستند + دانلود کتاب

اگر شما هم جزو آن دسته از زبان آموزانی هستید که قصد شرکت در آزمون آیلتس را دارند احتمالا به دنبال بهترین منابع آزمون آیلتس می گردید. همانطور که می دانید منابع بسیار زیادی وجود دارد که همین تعدد منبع باعث سردرگمی زبان آموزان می شود. در این مطلب قصد داریم تا منابع مفیدی را به شما عزیزان معرفی کنیم. البته قصد ما فقط معرفی نیست. بلکه لینک دانلود آنها را نیز برای شما فراهم کردیم تا خیلی سریع و رایگان به آنها دسترسی پیدا کنید. پس تا انتهای مطلب همراه ما باشید.

 

بهترین منابع آزمون آیلتس

 

 

کتاب های Cambridge IELTS

این کتاب ها که شامل نسخه های ۱ تا ۱۶ هستند هم برای آیلتس آکادمیک و هم برای آیلتس جنرال کاربرد دارند. کتاب هایی که شامل بی نهایت تمرین به همراه پاسخنامه و فایل صوتی هستند. اگر بتوانید با برنامه ریزی اصولی همه این نسخه ها را مطالعه کنید سطح آمادگی شما برای آزمون اصلی به شدت تقویت می شود.

شما می توانید نسخه های چاپی این کتاب ها را از کتاب فروشی های مختلف تهیه کنید اما اگر چاپی بودن کتاب برایتان مهم نیست ما نسخه PDF آنها را به همراه فایل صوتی شان به شکل کاملا رایگان در سایت قرار دادیم تا شما عزیزان بتوانید آنها را دانلود کرده و با هر دستگاهی که دارید (موبایل، تبلت یا کامپیوتر) از آنها استفاده کنید.

دانلود کتاب های کمبریج آیلتس

 

 

دانلود Makkar IELTS Sep to Dec 2021

دانلود Makkar IELTS Sep to Dec 2021

 

کتاب Makkar IELTS

کتاب ماکار آیلتس یکی از منابع بسیار بسیار مهم آزمون آیلتس است. در این کتاب موضوع های احتمالی آزمون اسپیکینگ (شفاهی) آیلتس قرار گرفته که به شما دید بسیار خوبی برای آمادگی هر چه بیشتر این آزمون خواهد داد. این موضوع ها، احتمالی هستند یعنی ممکن است که به طور قطع در آزمون اصلی استفاده نشود اما در بسیاری از آزمون های آیلتس از این موضوع ها استفاده شده است و یا خواهد شد. ما در سایت زندی زبان جدیدترین نسخه فعلی این کتاب یعنی سپتامبر تا دسامبر ۲۰۲۱ را جهت دانلود رایگان قرار داده ایم.

دانلود کتاب ماکار آیلتس

 

امیدوارم از مطلب بهترین منابع آزمون آیلتس لذت برده باشید.

Subscribe
Notify of
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments