فیلم های خارجی مناسب برای یادگیری و تقویت زبان انگلیسی

فیلم های خارجی مناسب برای یادگیری و تقویت زبان انگلیسی

یکی از راه های تقویت زبان انگلیسی به خصوص مکالمه ، تماشای فیلم های انگلیسی زبان است. به این خاطر که بازیگران این فیلم ها در دیالوگ های خود از اصطلاحات و جملات محاوره ای بسیاری استفاده می کنند و هر کدام از آنها لهجه خاص خود را دارند. لذا با تماشای این فیلم ها هم speaking و هم listening خود را می توانید تقویت کنید. در این مقاله به معرفی برخی فیلم های خارجی مناسب برای یادگیری و تقویت زبان انگلیسی می پردازیم.

 

فیلم های خارجی مناسب برای یادگیری و تقویت زبان انگلیسی

 

1- Toy Story

انیمیشن ها به این دلیل برای یادگیری و تقویت زبان انگلیسی مفید هستند که در مکالمات آنها از کلمات و اصطلاحات ساده تری استفاده می شود. انیمیشن Toy Story هم از این قاعده مستثنا نیست.

 

2- The Social Network

این فیلم داستان زندگی مارک زاکربرگ موسس سایت فیس بوک را شرح می دهد. در این فیلم از کلمات و اصطلاحات مرتبط با دنیای کامپیوتر ، آی تی و اینترنت استفاده شده است.

 

3- The Hangover

سه گانه فیلم The Hangover جزو ژانر کمدی به حساب می آید و در کنار داستان های مختلفی که برای شخصیت های اصلی داستان ایجاد می شود ، از جملات و اصطلاحات پرکاربرد بسیاری در مکالمات این مجموعه استفاده شده است.

 

4- The Hunger Games

بر خلاف دیگر فیلم های مشابه در ژانر sci-fi این فیلم از مکالمات ساده و قابل فهمی برخوردار است.

 

5- Cast Away

بیشتر مکالمات این فیلم به شکل مونولوگ است و تام هنکس با صدایی آرام و قابل فهم در این فیلم صحبت می کند که باعث می شود برای زبان آموزان قابل فهم باشد.

 

6- 500Days of Summer

این فیلم یک داستان عاشقانه همراه با مکالمات بسیار روان و قابل فهم است.

 

7-Twilight

مجموعه ای که داستان عاشقانه ، تخیلی و هیجان انگیز به همراه دارد و مکالمات در آن همراه با اصطلاحات و جملات روزمره و کاربردی بسیاری است.

 

8- The Break-up

این فیلم کمدی مملو از اصطلاحات روزمره پرکاربرد است که در موقعیت های اجتماعی مختلفی استفاده شده اند.

 

9- Forrest Gump

یکی از بهترین فیلم های مناسب برای یادگیری و تقویت زبان انگلیسی است. زبان این فیلم راحت و قابل فهم است و به واسطه خط داستانی این فیلم شما با فرهنگ و تمدن امریکا نیز آشنا خواهید شد.

 

در این مقاله به برخی از فیلم های خارجی مناسب برای یادگیری و تقویت زبان انگلیسی پرداختیم. البته فیلم های بیشماری برای این منظور وجود دارند ولی ما سعی کردیم به مواردی اشاره کنیم که تماشای آنها برای زبان آموزان فرصت یادگیری خوبی را فراهم می کند.

 

حال ممکن است از خودتان بپرسید که با تماشای یک فیلم انگلیسی چگونه زبان انگلیسی خود را تقویت کنیم؟ در دوره رایگان زیر تکنیک های تجزیه و تحلیل دیالوگ سریال ها و فیلم های خارجی را به شما آموزش داده ایم.

آموزش مکالمه زبان انگلیسی با سریال و فیلم های خارجی
Subscribe
Notify of
guest
2 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
آرش ساءلی
آرش ساءلی
3 سال قبل

سلام
وقت بخیر
میخواستم تشکر کنم از مطالب خیلی خوبی که روی سایت دارید من دوره گرامر رو خریده بودم امروز هم اصطلاحات رو خریدم. همه چیز عالیه . واقعا تو کلاس این مطالب رو نمیگن که شما تو دوره گرامر گفتید البته هنوز کامل ندیدم اما عالیه.