پرندگان به انگلیسی + دانلود فایل ویدیویی تلفظ ها

پرندگان به انگلیسی + دانلود فایل ویدیویی تلفظ ها

کهمانطور که می دانید یادگیری اسامی پرندگان به انگلیسی هم مانند بسیاری از لغات کاربردی دیگر برای هر زبان آموزی لازم است. ممکن است که در یک مکالمه انگلیسی، نام پرنده ای را بشنوید و یا اینکه به واسطه موضوعی بخواهید نام یک پرنده را به انگلیسی بیان کنید. پس یادگیری این مبحث هم جز موضوعات مهم بخش لغات زبان انگلیسی است.

 

در این مطلب آموزشی قصد داریم اسامی پرندگان به انگلیسی را به شما آموزش دهیم. در انتهای این مقاله یک فایل ویدیویی برای شما عزیزان قرار دادیم که در آن اسامی پرندگان به همراه تصویر و تلفظ صحیح هر کدام قرار داده شده است.

 

"<yoastmark

 

لیست پرندگان به انگلیسی

گنجشک = Sparrow
قناری = canary
سینه سرخ = Robin
دارکوب = Woodpecker
کبوتر = Pigeon
جغد = Owl
شاهین = Hawk
عقاب = Eagle
شترمرغ = Ostrich
قو = Swan
اردک = Duck
طاووس = Peacock
طوطی = Parrot
پرستو = Swallow

 

دوره آموزشی زیر را به شما عزیزان توصیه می کنیم:

دوره مکالمه انگلیسی با انیمیشن

 

جهت دانلود فایل ویدیو آموزش نام پرندگان به انگلیسی به همراه تلفظ، ابتدا فرم زیر را تکمیل کنید و بعد از زدن دکمه، فایل را دانلود نمایید:

[wpforms id=”430″ title=”false”]

 

اگر احساس می کنید که پرندگان بیشتری را باید به انگلیسی یاد بگیرید به شما توصیه می کنیم که سری به این سایت بزنید که بیش از ۵۰ پرنده را در زبان انگلیسی به همراه تصویر به شما معرفی می کند.

 

شما چه پرنده دیگری را در زبان انگلیسی می شناسید؟ پرنده مورد علاقه شما کدام است؟ به دنبال دام کدام پرنده هستید که معادل انگلیسی آن را آموزش ندادیم؟ در بخش نظرات این مقاله (پایین صفحه) دیدگاه خود را با ما و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

 

از اینکه با ما همراه بودید از شما ممنونیم 🙂

Subscribe
Notify of
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments