آموزش ویدیویی منوی کافی شاپ در انگلیسی

آموزش ویدیویی منوی کافی شاپ در انگلیسی

بسیاری از افراد در هنگام سفر به کشورهای خارجی، مایل هستند که به کافی شاپ رفته و یک نوشیدنی یا هر آیتم دیگری را سفارش دهند. در چنین مواقعی شاید یک دغدغه بزرگ برای این افراد، منوی کافی شاپ و آیتم های موجود در آن باشد. زیرا آن موارد به انگلیسی نوشته شده اند و اگر از قبل با آنها آشنا نباشید شاید نتوانید آیتم مورد علاقه خود را سفارش دهید. در برخی مواقع نیز شما آیتم مورد نظر خود را می شناسید ولی تلفظ صحیح آن را نمی دانید و به خاطر خجالت یا ترس از تلفظ اشتباه، آن را سفارش نمی دهید. در این مقاله یک آموزش ویدیویی برای شما آماده کرده ایم و موارد مختلف منوی کافی شاپ در انگلیسی را به شما معرفی کردیم تا از این به بعد سفارش بهتری داشته باشید. در بخش زیر می توانید سرفصل های این آموزش را مطالعه فرمایید:

 

سرفصل های آموزش منوی کافی شاپ در انگلیسی

  • نوع سفارش – بیرون بر یا سرو در داخل کافی شاپ
  • اندازه لیوان
  • انواع قهوه ها
  • انواع شیرها
  • انواع طعم ها
  • انواع دسرهای کافی شاپی

 

فایل ویدیویی آموزش بالا را میخواهید؟ تقدیم به شما: دانلود ویدیو

 

آیا میدونستی؟
با دوره مکالمه با انیمیشن میتونی بدون معلم و کلاس، با ۲۵ درس مکالمه انگلیسی خودت رو تقویت کنی. آموزش مکالمه با انیمیشن

 

اگر قصد دارید که با انواع قهوه ها بیشتر آشنا شوید، به شما عزیزان توصیه می کنیم که این مقاله را مطالعه کنید. هر چند که این یک مقاله به زبان انگلیسی است اما قهوه های مختلف را به خوبی به علاقه مندان معرفی کرده است.

 

شما چه آیتم های دیگری در منوی کافی شاپ در انگلیسی می شناسید؟ آیا تا به حال در سفرهای خارجی خود تجربه چنین سفارشاتی داشته اید؟ در بخش نظرات این مقاله، نظر خود را با دیگران به اشتراک بگذارید.

 

 

Subscribe
Notify of
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments