برنامه ریزی روزانه یادگیری زبان انگلیسی + دانلود فایل برنامه

برنامه ریزی روزانه یادگیری زبان انگلیسی + دانلود فایل برنامه

مشکل بسیاری از زبان آموزان، کمبود وقت کافی و نداشتن یک برنامه ساده جهت مطالعه زبان انگلیسی است. در این مقاله قصد داریم که شیوه ساده برنامه ریزی روزانه یادگیری زبان انگلیسی را برای شما عزیزان شرح دهیم. فایل برنامه نیز آخر این مطلب قرار داده شده است. پس تا انتها با ما همراه باشید.

 

اولین قدم شما جهت برنامه ریزی صحیح، انتخاب هدف است. چون شما می بایست بر اساس هدفتان، یادگیری بخش های مختلف زبان را اولویت بندی کنید. اگر نمی دانید که شیوه صحیح هدف گذاری چیست توصیه می کنیم که مطلب نقشه راه یادگیری زبان انگلیسی را حتما مطالعه فرمایید.

 

قدم بعدی شما این است که با وجود وقت محدودی که دارید، بهترین برنامه ریزی را داشته باشید. فقط توجه کنید. قرار نیست که خودتان را با زبان انگلیسی از پا در بیاورید. فقط باید بدانید که چگونه در کمترین زمان ممکن بیشترین بهره وری را داشته باشید.

 

ما برای شما عزیزان یک فایل درسی ساده و در عین حال کاربردی آماده کردیم که شامل یک برنامه است. طبق این برنامه شما هر روز باید ۵ عدد لغت به همراه معنی و مثال، ۵ عدد اصطلاح به همراه معنی و مثال و یک درس یا نکته گرامری مطالعه کنید و در فایل زیر درج کنید.

 

درج کردن این مطالب به شدت مهم و کاربردی است چون شما با این کار میزان پیشرفت خود را در بلند مدت ثبت می کنید و ثبت پیشرفت روزانه باعث حفظ انگیزه و افزایش کارایی شما می شود.

 

فایل برنامه ریزی روزانه دانلود فایل

 

 

آیا میدونستی؟
با دوره مکالمه با انیمیشن میتونی بدون معلم و کلاس، با ۲۵ درس مکالمه انگلیسی خودت رو تقویت کنی. آموزش مکالمه با انیمیشن

 

امیدوارم از مطلب برنامه ریزی روزانه یادگیری زبان انگلیسی لذت برده باشید و با برنامه ریزی اصولی زبان انگلیسی را به بهترین شکل ممکن فرا گیرید.

Subscribe
Notify of
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments