چگونه مکالمه زبان انگلیسی خود را در خانه تقویت کنیم؟

چگونه مکالمه زبان انگلیسی خود را در خانه تقویت کنیم؟

بسیاری از زبان آموزان مشکل مکالمه دارند و از طرف دیگر وقت کافی برای رفتن به آموزشگاه های زبان ندارند. لذا یکی از دغدغه های مهم آنها این است که چگونه مکالمه زبان انگلیسی خود را در خانه تقویت کنیم؟ اگر شما هم جزو این دسته از افراد هستید، تا پایان این مقاله همراه ما باشید.

 

تقویت مکالمه انگلیسی در منزل

یک سوال اساسی این است که آیا می توان در منزل بود و مکالمه انگلیسی یاد گرفت؟ بله. خیلی راحت تر از آن چیزی که شما فکر می کنید می توان در منزل و با ابزارهای موجود، مکالمه انگلیسی را تقویت کرد.

 

راههای تقویت مکالمه زبان انگلیسی

به نظر شما چه راه هایی برای تقویت مکالمه وجود دارد؟ خب توجه شما را به موارد زیر جلب می کنم:

  • تقویت مکالمه با تماشای فیلم و سریال
  • تقویت مکالمه با گوش کردن به پادکست
  • تقویت مکالمه از طریق صحبت کردن با پارتنر زبان
  • تقویت مکالمه از طریق دوره های آموزشی

 

در مورد گزینه اول و دوم نیازی به توضیح بیشتر نیست چون عنوان ها گویای همه چیز هستند. اما در مورد گزینه سوم باید بگویم که شما نیاز دارید تا یک پارتنر زبان (هم صحبت جهت مکالمه انگلیسی) داشته باشید و با او انگلیسی صحبت کنید. حال یا رو در رو یا از طریق تلفن یا ارتباط تصویری با واتس اپ، اسکایپ و …

 

در این حالت شما هر دو با هم به زبان انگلیسی مکالمه می کنید و به مرور زمان، مکالمه هر دوی شما به خوبی تقویت خواهد شد. اما نکته مهم این مورد این است که پارتنر شما می بایست از لحاظ سطح زبان انگلیسی از شما قوی تر باشد تا بتواند ایرادات شما را متذکر شود.

 

اما ممکن است که شما به پارتنر زبان انگلیسی دسترسی نداشته باشید. در این شرایط چه می شود کرد؟

 

تقویت مکالمه از طریق دوره های آموزشی

بهترین گزینه برای تقویت زبان انگلیسی در منزل، دوره های آموزشی مکالمه زبان انگلیسی است. شما با تهیه یک دوره غیرحضوری و ویدیویی می توانید در منزل بمانید و مکالمه خود را تقویت کنید. تنها ابزاری که نیاز دارید یک عدد دستگاه هوشمند مثل لپتاپ یا گوشی همراه جهت پخش دوره است. بدون نیاز به پارتنر و همصحبت می توانید با کمی تمرین بیشتر، مهارت های گفتاری و شنیداری (speaking و listening) خود را تقویت کنید.

 

دوره آموزش مکالمه با انیمیشن

ما در زندی زبان، دوره ای را آماده کردیم تا شما بتوانید با یک هزینه بسیار مناسب و در منزل، مکالمه خود را با تماشای ویدیوهای کوتاه و انیمیشنی تقویت کنید. این دوره شامل ۲۵ درس با موضوع های مختلف است که در هر درس دو کاراکتر انیمیشنی در حال مکالمه با یکدیگر هستند. نقطه قوت این دوره این است که در کنار هر درس، یک فایل متنی شامل متن انگلیسی مکالمه به همراه ترجمه فارسی آن وجود دارد. پس دیگر نگران متوجه نشدن صحبت های کاراکترها نخواهید بود. هم متن انگلیسی و هم ترجمه فارسی آن در اختیار شما قرار داده شده است. این دوره برای افراد با سطح زبان مقدماتی و متوسطه بسیار مناسب است.

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر، تماشای پیشنمایش دوره و تهیه آن بر روی تصویر زیر کلیک کنید:

دوره آموزش مکالمه با انیمیشن

دوره آموزش مکالمه با انیمیشن

 

 

 

Subscribe
Notify of
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments