معرفی اپلیکیشن Google translate مترجم زبان در سفر + دانلود اپلیکیشن

معرفی اپلیکیشن Google translate مترجم زبان در سفر + دانلود اپلیکیشن

هنگامی که بخواهید به یک سفر تفریحی بروید، یکی از دغدغه های اصلی که ذهنتان را درگیر خواهد کرد “زبان” است. اگر زبان انگلیسی بلد نباشید که این خود معضل بسیار بزرگی است اما اگر بلد باشید نکته مهم این است که آیا زبان انگلیسی در کشور مورد نظر می تواند مشکل گشا باشد یا خیر. بسیاری از کشورها هستند که زبان انگلیسی زبان مادریشان نیست و اکثر مردم آنها متوجه این زبان نمی شوند. پس مشکل شد دو تا. حال راه حل چیست؟ در این مقاله قصد داریم یک اپلیکیشن عالی را به شما معرفی کنیم که به وسیله آن تا حد بسیار زیادی می توانید از بابت زبان آسوده خاطر باشد. این شما و این معرفی اپلیکیشن Google translate مترجم زبان در سفر.

 

خب یک توضیح کوتاهی در مورد این اپلیکیشن بدهم. شما لازم است که این اپلیکیشن را بر روی گوشی خود نصب کنید. لینک دانلود آنها از استورهای مخصوص هر سیستم عامل را برای شما عزیزان قرار دادم:

لینک دانلود از گوگل پلی (اندروید)

لینک دانلود از اپ استور (آیفون)

 

تنظیمات اولیه اپلیکیشن Google translate

پس از اینکه اپلیکیشن Google translate را بر روی گوشی خود دانلود کردید، جهت نصب و تنظیمات اولیه، ابتدا باید زبان های مورد نظر خود را از طریق اپلیکیشن دانلود کنید. برای این کار مطابق تصویر زیر بر روی دکمه مورد نظر ضربه بزنید:

انتخاب زبان در گوگل ترنسلیت

انتخاب زبان در گوگل ترنسلیت

 

در مرحله بعد باید زبان های مورد نظر خود را دانلود کنید. از بخش زیرین مطابق تصویر، زبان هایی را که می خواهید انتخاب کنید. در بخش فوقانی، زبان هایی را که دانلود کرده اید قرار گرفته شده است:

دانلود زبان در گوگل ترنسلیت

دانلود زبان در گوگل ترنسلیت

 

تبریک میگویم! شما می توانید از همین الان متون مختلفی را ترجمه کنید. از طریق این بخش که در تصویر زیر می بینید متن خود را تایپ کنید:

وارد کردن متن در گوگل ترنسلیت

وارد کردن متن در گوگل ترنسلیت

 

همانطور که در تصویر بالا دیدید، متن مورد نظر در بخش پایینی تصویر، ترجمه شد. خب! حالا میخواهیم متن ترجمه شده توسط یک دستیار صوتی با صدای بلند پخش شود. برای این کار مطابق تصویر زیر بر روی آیکون بلندگو ضربه بزنید:

ترجمه در گوگل ترنسلیت

ترجمه در گوگل ترنسلیت

 

و تمام!

به این ترتیب شما می توانید از اپلیکیشن Google translate در بسیاری از کشورها استفاده کنید و تا حد بسیار زیادی مشکل زبان را حل کنید. فقط دو نکته را در نظر داشته باشید:

۱- این اپلیکیشن یک راه حل موقت است، درمان نیست. برای کارهای بزرگتری مثل مهاجرت تحصیلی یا کاری حتما باید زبان خود را تقویت کنید.

۲- در هنگام استفاده از این اپلیکیشن، مراقب دزدها و راهزن ها باشید تا گوشی خود را از دست ندهید. در بسیاری از کشورهای توریستی، از این قبیل اتفاقات به دفعات رخ می دهد. پس نسبت به این مسئله هشیار باشید.

 

آیا میدونستی؟
با دوره مکالمه با انیمیشن میتونی بدون معلم و کلاس، با ۲۵ درس مکالمه انگلیسی خودت رو تقویت کنی. آموزش مکالمه با انیمیشن

 

امیدوارم از این مقاله لذت برده باشید.

Subscribe
Notify of
guest
2 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
معصی
معصی
2 سال قبل

بسیار عاللللی

اتوسا
اتوسا
2 سال قبل

خیلی عالی هستین